HOME ART TRADE EXCHANGE BANNER TUTOBIES

Request Lagi!! Shoutbox icon


Assalamualaikum..Saya dapat request lagi..Kali ini doodle muslimah untuk shoutbox icon pula..hehe..Harap Cik Bella suka dengan hasil kerja saya..^^
Cik Bella boleh resize kan shoutbox icon ini menggunakan imgur ...Hehe..saya tak tahu size shoutbox sis berapa..>.<
Amaran : Jangan ambil shoutbox ini!! Dibuat khas untuk Cik Bella
http://1.bp.blogspot.com/-OOuJeI1f2oQ/Uaa0AndGv_I/AAAAAAAAG7A/7JGoP7LEe0M/s320/cikbella.png
#abg saya kata speaker tuh tisu tandas..lol..Masih memperbaiki hasil lukisan..=P
#Sesiapa nak request,just drop komen k..In Shaa Allah akan diusahakan jika ada masa terluang..
"l00% transparent"


Thank you for visit my blog

4 comments:

  1. comel ! haha , macam tisu tandas pulak dohh . dah join belum ?? http://www.ainasofea.com/2013/05/segmen-i-can-be-doodler.html?m=1

    ReplyDelete
  2. Comel! Thanx Fiqah ^^
    Terharu baca ayat kat amaran tu.
    Baru perasan kat doodle tu ada nama Bella ^^
    Lau Fiqah buat cam tisu tandas, bella buat cam mana lah agaknya.
    Tak reti. hehe, thanx ^^

    ReplyDelete