HOME ART TRADE EXCHANGE BANNER TUTOBIES

Love it


"doodle gangster yang malas nak diwarna-kan..haha"
Assalamualaikum semua..Blog ini dah lama tak update..hehe..mohon maaf..Disebabkan semangat esok cuti sekolah,gahkan diri update 1st entry untuk bulan May kali ini.. Bulan April yang lepas memang sibuk dengan aktiviti sekolah,sukan dan competition..Jarang masuk kelas pula tuh..Huh!! Dan tak banyak masa nak update entry..hehe..Sekarang nak mula concentrate dekat pelajaran balik..Minta jasa semua doakan  saya untuk mid year exam hari rabu ini..Okeyh..dah habis menolog dan membebel..hehe..Kembali kepada tujuan utama..Harituh saya dapat inbox dari Tshit Mudah Terengganu 
Terkejut juga dengan statement dia..Rupa-rupanya dia nak bagi saya ini "Awesome!!"
Mug Printed!! Sangat sukakannya..Saya gunakan freebies doodle Cci untuk design mug saya..hehe..Mug ini sampai rumah minggu lepas tapi hari ini baru peluang nak update..hehe..=P "Mengalahkan budak asrama pula.."Terima kasih tak terhingga saya ucapkan kepada Tshit Mudah Terengganu ..^^ Tshit Mudah Terengganu menjual t-shirt printing,mug printing dan supply silkscreen printing dengan harga yang berpatutan..Dan sekarang Tshit Mudah Terengganu sedang membuat tawaran untuk menjadi sponsor..Baca >> Sini << untuk maklumat lebih lanjut.

Ini pula hadiah GA dari Cci yang sampai semalam..Comel sangat Notepad tuh..Thanks sis..
Status : Exam Mid Year!!Please be nice to me.>.<


Thank you for visit my blog

3 comments: