HOME ART TRADE EXCHANGE BANNER TUTOBIES

Fabric Covered Button


Assalamualaikum..Suka benda yang comel-comel tak??Okeyh,saya memang suka benda yang comel-comel ini..Tapi tak tahu lah benda ini comel ker tak bagi kamu semua..hehe..Apa bendanya?? Okeyh ini gambarnya..Agak-agak apa yer??

"fabric covered button dan button badge(keychain mirror) yang saya beli"
Tengok tajuk pun mesti dapat teka..hehe..Fabric Covered Button!! Saya beli fabric covered button yang digunakan sebagai pin tudung..Untuk pengetahuan semua,button ini boleh design sendiri kalau beli dalam kuantiti yang banyak..Mana tahu ada blogger tak tahu nak bagi apa dekat top komentor ker..bolehlah bagi fabric covered button ini..hehe..just bagi suggestion..Yang saya punya tuh design memang dah sedia ada..Apa yang menarik sekali button ini boleh juga dijadikan rantai..

Serious KREATIF!! Ada banyak lagi craft tangan yang comel-comel..Contoh :

Notebook!! "Ada sesiapa tak nak bagi notebook ini dekat saya?? hehe "

Coin Purse
dan macam-macam lagi..Boleh tengok sendiri..Okeyh,saya beli button itu dekat
Dewi's Artwork Station "page"
atau http://dewisartworkstation.blogspot.com/ "blog"
sesiapa yang berminat bolehlah beli dekat situ..Harga yang dikenakan sangat berpatutan..^^


Thank you for visit my blog

4 comments: