HOME ART TRADE EXCHANGE BANNER TUTOBIES

Sepasang Kasut untuk Dijual


Assalamualaikum semua..Salam Nuzul Qur'an kepada semua orang yang bergama Islam..Kali ini saya nak cuba bantu kawan saya jual kasut seperti gambar di bawah ini..Saya tak tahu kalau-kalau boleh terjual atau tidak, sebab mesti ramai yang prefer beli kasut sendiri di luar dan mungkin juga ada yang dah beli siap-siap barang untuk raya masa awal ramadhan hari itu..betul tak?? >.< Kepada yang belum beli atau nak tambah koleksi kasut raya bolehlah tengok-tengok kasut ini kalau berkenan..Disebabkan kaki kawan saya injured "akibat terjatuh" , bila kawan saya pakai kasut ini ada rasa sakit lagi tempat yang terjatuh itu..Sebab itu , kalau boleh dia nak jual kasut ini..Detail kasut ini ada dibawah..>.<

Price : RM 40 "include postage"
Size : 8/39
Kasut ini tidak pernah dipakai lagi.
(Sudah dijual)
Sesiapa yang berminat boleh pm saya di fanpage ( FiqahHamed ) / wechat fiqah_hamed


Thank you for visit my blog

5 comments:

  1. waahh.. cantek la.. tp sayang... tadi kite baruuuu je beli kasut utk raya, .hehe .

    ReplyDelete
  2. kasut lawa... tapi deno dah beli kasut semasa konvo baru2 ni... pakai sekali buat raya la... huhu ^^

    p/s: mcm mana adik buat mcm banner adik tu? cursor sentuh terus keluar banner.. ada tutor tak? thanks :)

    ReplyDelete
  3. hi , follow back my blog . dapatkan berita-berita dan isu semasa yang terkini di blog saya .
    kamisembang.blogspot.com . jom terjah blog tu klik je tulisan tu . follow back k .

    ReplyDelete